REPÜLŐMÚZEUM  SZOLNOK

MiG-21MF, a "96-os gyártmány"  "Izdeliye 69(F)"

Fordítás / Translation: Frank Valoczy

A Pitot cső felülre került, levegő-beömlő nyílás nagyobb mint az F-13-é.

The pitot tube has been moved to the top of the air intake, which is larger than
on the MiG-21F-13.

 

 

 

 

 

A fülke mögött testesebb lett a "gerinc".

Behind the cockpit, the "spine" has become bulkier than on the F-13 variant.

 

 

 

 

Fotók: Hérincs István

Sztárfotó, amit agyonvág a háttér...

A "star photo", killed by the background.

A jobb főfutó aknája.

The starboard main gear well.
 

Nem irányított rakéták tárjai.

Two unguided rocket pods (UB-16 type, these carried 16 rockets of 55mm diameter.
There were various warheads available, including GP, fragmentation, flechette, HEAT and others, though I don't know which the HuAF had available to them).

(A fordito hozzaszolasa zarojelben: UB-16 tipusu, ezek 16 55mm-es raketakat hordtak.
Tobbfele robbanasfeju valtozat volt, egyszeru robbanoanyag, szilanktoltet,
pancelellenes es mas, de nem tudom melyikek voltak a Magyar Legiero birtokaban.)

Nagy a "rendetlenség" a gép hasa alatt, sok mindennek el kell férnie: kétcsövű gépágyú, első törzsféklap-pár, póttartály-függesztő, hátsó törzsféklap, függőleges pót-vezérsík.

It's rather "disorderly" under the plane's belly, as a plethora of things have to fit here: a twin-barreled cannon, the foreward pair of airbrakes, the pylon for the
dorsal drop tank, after airbrakes, and the dorsal vertical stabiliser.

Szemből, egy gyenge képen. Ezt a képet ki fogom dobni és legközelebb csinálok egy jobbat...

From the front, in a weak picture. I'm going to throw this picture away and make
a better one sometime.